Er zijn talloze manieren om je doelgroep te bereiken. Zo kun je ervoor kiezen, om online marketing in te zetten. Of misschien toch een advertentie in de krant? Maar vergeet ook gevelreclame en signreclame niet. Signreclame is een vorm van marketing waarmee je objecten bestickerd met bijvoorbeeld jouw logo. Wij geven aan waarom signreclame perfect past in jouw marketingstrategie!

Je wilt opvallen

Het belangrijkste is om gezien te worden. Signing zorgt ervoor dat jouw bedrijf opvalt, zodat meer klanten jouw bedrijf kunnen vinden. Je kunt ervoor kiezen om ludieke acties te bedenken door middel van signreclame, maar je kunt ook voor klassieke methoden kiezen zoals het bestickeren van de bedrijfsauto. Zorg voor een duidelijke boodschap en laat jouw huisstijl duidelijk overkomen.

Signreclame is voordelig

Signreclame is daarnaast erg voordelig. Dit komt, doordat de belettering niet zomaar beschadigd raakt. Als de belettering geplaatst is door een professioneel bedrijf, kan deze jarenlang meegaan. Hierdoor kan het zelfs goedkoper zijn dan andere marketingacties uit jouw marketingmix.

Interactie met de doelgroep

Signing is een communicatievorm dat zorgt voor interactie. Door het goed in te zetten is het mogelijk om signing in te zetten als communicatietool om mensen aan te zetten tot actie. Door bijvoorbeeld de bedrijfsauto’s te beletteren, is het bijvoorbeeld mogelijk om potentiële klanten aan te zetten tot aankoop van jouw product of dienst. Daarnaast vergroot je ook nog eens je merkbekendheid. Als je vaak onderweg bent met de auto, zien mensen vaker jouw bedrijf en blijf jij top-of-mind bij jouw doelgroep. In sommige gevallen zorgt signing ook nog eens voor een betere privacy op kantoren of magazijnen, doordat niet alles zichtbaar is voor de doelgroep. Of je wilt juist op een beurs opvallen, door gebruik te maken van een presentatiewand. Of je geeft de richting aan waar mensen heen moeten door middel van bewegwijzering. Het maakt niet uit wat het doel is van jouw signing, er zijn talloze toepassingen die ingezet kunnen worden tussen een merk en haar omgeving!

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *